Los bericht bekijken
Oud 21 juni 2008, 13:54   #2020
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 26 februari 2004
Berichten: 18.625
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dope Bekijk bericht

bedreiging en geweld zijn een verzwarende omstandigheid voor diefstal
als jij niet wil dat hij die laptop meeneemt, dan moet hij geweld gebruiken of dreigen te gebruiken
zonder jouw toestemming = zonder jouw toestemming
Afnemen als ik erop zit te kijken.



Citaat:
ik heb je al gevraagd om mij dat sociaal contract te tonen
Als je morgen een moordt pleegt en daarvoor voor de rechtbank wordt gedaagd, ga je dan ook zeggen dat je nergens getekend hebt dat je met die wet akkoord ging?
Zo ja, hoe denk je dat daarop zal gereageerd worden?


Citaat:
je pc, je gsm, je volledige kleerkast en je spaarrekening in ruil voor mijn pet, vind ik ook al goed
Goed: in ruil voor belastingen krijg je wegen, gezondheidszorg, preventiebeleid, openbaar vervoer, toch een inkomen bij ziekte, toch een inkomen bij handicap, toch een inkomen na een ongeval, rechten, de mogelijkheid om deze rechten te verdedigen, bescherming door politie en leger, water, electriciteit, een identiteitsbewijs, mag je je vrij bewegen door dat land, mag je zelfs naar andere landen gaan zonder identiteitscontrole waar dat land een verbintenis mee heeft gegaan, mag je onderwiijs genieten, mag je naar bibliotheken gaan, culturele evenementen, sportmanifestaties, of zelf aan sport en cultuur doen god betert, kan je deelnemen aan het verenigingsleven, krijg je een premie om je groen te onderhouden, zonnepanelen te zetten, bijstand van onze ambassade als je in het buitenland zit, ... want dat alles is gesubsidieerd.

Volstaat dat voor meneer?

Zo niet, misschien ben ik nog vanalles vergeten. Je kan eens kijken op www.belgium.be
www.vlaanderen.be
www.premiezoeker.be
en de site van uw stad, gemeente enzovoort.

P.S.: Ik denk wel niet dat je veel met mijn kleerkast kan doen. Toch niet met de inhoud. :-/

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 21 juni 2008 om 13:57.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden