Los bericht bekijken
Oud 29 juni 2008, 16:07   #22
moser
Europees Commissaris
 
moser's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 maart 2008
Berichten: 3.711
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Dat is niet helemaal wat ik zei, het is niet het VB dat voor de huidige toestand heeft gezorgd.

Ik zei dat het het VB zal zijn dat de vruchten zal dragen van de toestand zoals hij is.

Dat is niet hetzelfde als u daar zegt.
Inderdaad , natuurlijk gaat u dat niet zeggen. Dat zou ook nogal dom zijn. Maar dat is wel de strategie die ik erin zie. Alleen zult u natuurlijk zeggen dat dat de schuld is van de andere partijen is , terwijl ik zal zeggen dat dat "waalse ratten rolt uw matten " - sfeertje wel net door het Vb gecreëerd is . Maar daar kunnen we het onmogelijk ooit eens over raken.





Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Als u ijveren voor een onafhankelijk Vlaanderen gelijksteld met haat, dan hebt u gelijk.

Uiteraard is ijveren voor onafhankelijkheid niet hatelijk, maar dat weet u zelf wel denk ik.
U weet best dat ik het heb over de manier waarop dit gebeurt , niet zozeer het doel , maar de middelen .




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HAMC Bekijk bericht
Ik weet niet wat het plan is van LDD, het is alleszins geen onafhankelijk Vlaanderen waar ze voor gaan. Dus als u denkt dat Vlaamsnationalisten in grote getallen gaan stemmen op LDD gaat u bedrogen uitkomen.
U vergeet dat niet alle kiezers van het VB Vlaams-nationalisten zijn. Daar zitten veel foertstemmers bij en mensen die vallen voor de platte populistische praatjes van Dedecker. Ook begint het cordon eindelijk te werken. Veel kiezers van het VB zijn het beu om hun stem keer op keer weg te gooien en gaan dan nog liever voor een VB-lightversie dat niet achter een cordon zit. Er zal altijd wel ergens een rechtse populist te vinden zijn , die extreem-rechts een deel van zijn kiezers pikt. In Frankrijk heeft Sarko hetzelfde gedaan en wij hebben daar Dedecker voor. Goed , hé?
moser is offline   Met citaat antwoorden