Los bericht bekijken
Oud 19 september 2008, 08:41   #22
giserke
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 augustus 2003
Berichten: 24.730
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Weet U,


Ik kan begrijpen dat het velen in deze woelige communautaire tijden ontgaat dat we sedert 7 juni 2007 genieten van een ander en - naar ik vernam - goed bestuur, dat daarenboven de verkiezingen introk met de belofte "de begroting in evenwicht te kunnen brengen, zonder op eenmalige maatregelen te moeten terugvallen". Ik stel vast dat dit niet echt lukte in 2008 (De heer Jo - Piske - Vandeurzen ontwikkelde het concept van de "duurzame eenmalige maatregel") en dat een begrotingsevenwicht voor 2009 hoogst onwaarschijnlijk wordt.

Ter uwer stichting. De begroting van 2009, bouwt verder op de begroting en resultaten van 2008. Noch Mevrouw Van den Bossche, noch paars hebben enig uitstaans met deze laatste zaken.

Bespeur ik daar een opstoot van heimwee naar die goeie ouwe tijd waar paars met alle zonden Israëls overladen kon worden?
Weet U in 99 starte paars/ groen met een vet gespekte kas. De conjunctuur kon niet op.
Weet u dat uw liberale vriendjes ervoor hebben gezorgd dat de volledige energiesector verpatst is aan het buitenland? Dan aan de laatste regering gaan uitsmeren dat de energieprijzen de pan uit swingen.

Vandelala heb ik nooit meer belachelijke prietpraat weten uitslaan dan afgelopen weken.
giserke is offline   Met citaat antwoorden