Los bericht bekijken
Oud 24 september 2008, 20:38   #51
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland Bekijk bericht
Weet U

dat die steun op dat moment volkomen terecht was. Ik heb Leterme ook voluit gesteund vorig jaar. Het verraad is pas later gekomen. Ik moet eerlijk toegeven dat ik zoiets van de mens Yves Leterme niet verwacht had.
Weet U,

Indien er al sprake is van verraad, zou in de casus "Leterme vs. de mensen" sprake kunnen zijn van verraad met voorbedachten rade?

Bron De Morgen vandaag: "Een spits die niet meer scoort wordt van het veld gehaald", zegt een (CD&V) verkozene. De kritiek klinkt harder dan tot nu toe denkbaar was. "Leterme is van het niveau van de beste lokale politici. Dat weten ook de Franstaligen intussen".

Is dit niet gewoon een geval van lekker ouwerwets kiezerbedrog? Het heeft er alle weg van dat de heer Leterme in de lange en beproefde traditie van de politieke strapatsen waarin de plattelands CVP despoten uitmunten, eenvoudigweg 800.000 'ménschjen' bij hun pietje heeft gehad, heeft en zal hebben. De heer Leterme is immers een man van woord, hij neemt zijn verantwoordelijkheden ernstig niet door aan de zijlijn te gaan staan maar wel door bladzijden om te slaan.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 24 september 2008 om 20:45.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden