Los bericht bekijken
Oud 28 september 2008, 09:48   #36
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alvader Bekijk bericht
En wetende dat er maar 900 man was, voor een grote partij als CDenV is dat toch weinig.
Weet U,

Enerzijds. Wellicht vonden de medewerkers van de congres voorzitter slechts 720 CD&Vers die voldoende betrouwenswaardig geacht werden om mevrouw Thyssen, de heer Leterme en de heer Peeters in het zadel te houden. 20% dissidentie is een risico dat te beheersen valt.

Anderzijds waag ik me voor één keer aan een Madamme Soleilleke: "de volgende weken loopt 0% van de CD&V leden over naar partijen met een Vlaamse agenda". Dit laatste is allesbehalve een contradictie voor de CD&V, waar voortaan het marsorder luidt : "Dit land moet tenslotte gered worden door het christen-democratische keurkorps van rentmeesters".

Dat er tot op heden niemand de vraag gesteld heeft aan deze vroede opzieners waarom zij zichzelf in staat achten om de huidige sociaal-economische knelpunten passend van antwoord te dienen, terwijl de noestste bestuurders van allen - de primus inter pares van hun personalistische heir - er zelfs nog niet in slaagt het terugbetalingsfonds van rolstoelwagentjes te reconverteren zonder hulp van Groen! en sp.a. Indien iemand van de zevende dag, controverse of faire le point meeleest, sta ik bij deze en met plezier het intellectuele recht op deze vraag af.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 28 september 2008 om 09:58.
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden