Los bericht bekijken
Oud 30 september 2008, 11:42   #35
Diplomatius
Minister
 
Diplomatius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 november 2006
Berichten: 3.273
Standaard

Effe terzijde: hoe bekijk je hier het IP-adres van een poster ? (ik ken daar bijzonder weinig van...)

On topic: enerzijds kan ik hem/haar begrijpen (waarschijnlijk in Maatschappij en samenleving de eerste berichten gelezen en dan schrik je idd wel even), anderzijds hou ik ook niet van dat CGKR-gedreig. Daarmee bereik je hooguit dat dit forum het heel erg moeilijk krijgt en uiteindelijk misschien zelfs van het net gehaald wordt. En dan is het helemaal gedaan met discussiëren, en dat wil denk ik niemand hier.

Zelf heb ik overigens nog NOOIT op het rode driehoekje geduwd, en dat zal maar gebeuren op een moment dat men mij op werkelijk bedreigende of mensonterende manier persoonlijk aanvalt. Om een afwijkende mening zal ik dat niet doen.

Als je het werkelijk niet eens bent met een mening, dan staat het je vrij je eigen mening te ventileren. Gelijk hoef ik daar niet bij te krijgen, hooguit betrachten ook eens de andere zijde van het verhaal te belichten.

Waar ik wél niet tegen kan, dat zijn flagrante onjuistheden: daar zal ik blijven tegen ingaan, voor zover mogelijk met relevante bronnen/bewijzen, al was het maar om veel van die verstokte en ronduit foute 'volkslegendes' uit de wereld te helpen. Overigens zijn het trouwens vaak die 'volkslegendes' die de aanleiding zijn voor de meer rechtsgetinte discussies...

Maar in the end: wat baten kaars en bril,...
Diplomatius is offline   Met citaat antwoorden