Los bericht bekijken
Oud 9 december 2008, 00:29   #54
groene flamingant
Banneling
 
 
groene flamingant's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 november 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 5.725
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Die goeie ouwe onderhandelingspolitiek dus,weer een hoop geld naar het zuiden in ruil voor een staatshervorminske van twee keer niets maar door de vlaamse politici ongetwijfeld wordt voorgesteld zijnde fantastisch en onovertroffen....
Bla bla bla, bla bla bla... Waar heb ik gesproken over een staatshervorming van twee keer niets? Ik had het over een serieuze staatshervorming en dat er juist géén nieuwe centen naar het zuiden moesten vloeien als daar niks ernstigs tegenover stond.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Natuurlijk, en U wil ze nog méér geven.....
Waar heb ik gezegd dat er onvoorwaardelijk centen naar Brussel zonder enige controle of dat goed besteed was? Nergens!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies
Inderdaad, denkt U echt dat ze in het zuiden gaan toelaten dat de absolute macht die de franstalige partijen momenteel hebben door middel van een grote staatshervorming voor een deel uit handen gaan geven in ruil voor méér geld....
Nogmaals bla bla bla! Waar heb ik gezegd dat de Franstalige partijen hun macht of bevoorrechte positie zomaar uit handen zouden geven? Nergens!

Begin volgende keer met mijn berichten iets beter te lezen, vooraleer er dingen in te zoeken die er niet in terug te vinden zijn.
groene flamingant is offline   Met citaat antwoorden