Los bericht bekijken
Oud 30 december 2008, 16:23   #174
monza
Gouverneur
 
Geregistreerd: 7 juli 2008
Locatie: Hasselt
Berichten: 1.312
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Inderdaad, daar stonden drie concrete vragen die het fundament van jouw stelling betreffen, maar zoveel pagina's verder heb je nog steeds geen begin van antwoord of bewijsvoering geleverd.
En het waren geen stellingen maar vaststellingen.
TOch in de media die ik lees wordt daar over gesproken.

In de link staat dat er hevig protest was van Wallonie.
In alle kranten zijn er artikels over dat Daerden ontevreden was met dat idee.
Het feit dat het er neit gekomen is wil zeggen dat er protest is.
In de senaat heeft van krunkelsven een wetsvoorstel ingediend nadat stevaert met het idee is gekomen waar Daerden zich heeft tegen verzet.
Dit wetsvoorstel is naar de commissie verstuurd, waardat het zich nog steeds bevindt vermoed ik aangezien de wet nog niet is gewijzigd.


Waarom?
Wie heeft er last van? wallonië en indirect onduidelijk regelgeving voor onze mede europeanen want we zijn nog altijd 1 land dus als men Belgie binnenrijdt zou men ineens 2 of 3 wegcodes moeten kennen.

Bestaat er een beweging tegen die zich verzet? Neen, politieke partijen of leden die er tegen zijn is voor mij voldoende. Tenslotte gaat dit forum toch over politiek dacht ik
Wie klaagt daar eigenlijk over? Ik nu, Daerden toen, en als het zou worden ingevoerd de misschien wel de politie omdat ze teveel boetes gaan moeten
schrijven.

En als 5de vraag ben je aan't zagen om te zagen?

Als dat ook als "serieuze" vragen kan worden beschouwd en als die manier van discussie 1 is waar ik een puntje kan aan zuigen ....

Laatst gewijzigd door monza : 30 december 2008 om 16:25.
monza is offline   Met citaat antwoorden