Discussie: Anna_List
Los bericht bekijken
Oud 11 februari 2009, 11:59   #43
Aardbei
Banneling
 
 
Geregistreerd: 10 februari 2009
Berichten: 22
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bandana Bekijk bericht
maar mss had m toch gelijk he ...

het uittreksel uit het reglement ... (de bold aanduidingen zijn van mij)




de reglementschrijver verandert hier van terminologie (dubbelnick naar forumganger)
zo'n verandering van terminologie, in een reglement, daar mag je toch van verwachten dat dat daar bewust staat ...
dus mag je ervan uitgaan dat de reglementschrijver toch wel bedoelt overgaan tot een ban voor de dubbelnick.
waarom zou de reglementschrijver anders hier in die paragraaf twee verschillende woorden gebruikt hebben tssn punt 1 en punt 2 en 3 ???

onduidelijke reglementen veroorzaken rechtsonzekerheid en een 'unheimlich gefühl' van partijdige moderatie.

éénieder die al eens een reglement schreef voor een (gelijk welke) overheid, weet dat dat sluitend moet zijn.

bovendien is er ook nog ter overweging de discrepantie tssn de straf en de misdaad hé ... het gebruikte institutioneel geweld moest dacht ik zo 'proportioneel' zijn, niet ? ... ttz dat is toch wat Israel door de VN wt voorgehouden


ah ja, en het is bandana ... pronounced as in "banned Anna" ... laat ons daar niet hypocriet over doen, want dat ligt me niet.


Aan de dubbelnick van aardbei

*knip*

De moderatie heeft u al meermaals gezegd waar het probleem zit. U blijft gewoon verder stoken in eender welke topic, u blijft uitlokken, zelfs na een ban.

Het is genoeg geweest. U mag blijven terugkomen om uw ban te omzeilen, wij zullen blijven bannen.

Politics.be en zeker K&K moet leuk blijven voor iedereen. Als u zich daar niet meer in kunt vinden, is dat jammer maar dan bent u voor mijn part niet meer welkom. We hebben geduld genoeg gehad.

Mvg,

Starfire

Laatst gewijzigd door Starfire : 11 februari 2009 om 12:53.
Aardbei is offline