Los bericht bekijken
Oud 21 maart 2009, 14:40   #81
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Wat ik geloof speelt geen rol. Ik ben geen Palestijn en heb er dus geen stemrecht. Ik ben ook geen fan of voorstander van Hamas. Doe mij maar het PFLP. Maar:

1) De suggestie dat ze in een zandbak zitten en zullen blijven zitten, is je reinste racisme. U weet het natuurlijk niet, maar toen de mensen hier nog in holen woonden, dachten dat de aarde plat was, hooguit één keer per jaar een bad namen, en hun eigen kinderen neukten, hadden Arabische moslims al badkamers met stromend water, universiteiten, wisten zij dat de aarde rond de zon draaide en beoefenden ze tal van wetenschappen en schone kunsten.
2) De economische puinzooi waarin Palestijnen leven is het resultaat van de Israëlische politiek, de blokkade van Gaza, de systematische destructie van alle infrastructuur en het gevangennemen van duizenden volwassen mannen.



Er was een bestand waarbij er nauwelijks nog raketten werden afgeschoten vanuit de Gazastrook en al helemaal niet door Hamas, er werden onderhandelingen aangeknoopt om dat bestand te verlengen - Hamas had aangeboden om een bestand van tien jaar te handhaven - en er vielen geen joodse slachtoffers door de raketten en er was nauwelijks schade.
Tot Israël in november een aantal Hamas-militanten doodde en de escalatie opdreef zodat het bestand is opgeblazen. Daarna heeft Israël Gaza aangevallen en is de oorlog geëscaleerd. Dat initiatief komt op geen enkele manier van Hamas maar van Israël zelf en in functie van de verkiezingen.
Kinderen neuken is in het westen steeds een groot taboe geweest . Voor uw bewering dat deze praktijk in het westen veelvuldig voorkwam bestaat er geen enkele bron. U kletst dus uit uw nek.
Kinderen neuken is in de arabische wereld gelegaliseerd. Hun grote roerganger , Mo de struikrover, was kun grote voorbeeld; hij neukte namelijk de 9 - jarige Aisha, de dochter van zijn beste vriend en vandaag de dag nog zien we regelmatig een foto in de krant van een islamitische pedo met zijn 9 of 10 jarige echtgenote.
Pericles is offline