Los bericht bekijken
Oud 26 maart 2009, 15:46   #7
roodhaar
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 28 december 2008
Berichten: 2.357
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede Bekijk bericht
Wat voor zin heeft het om op een stelling als "Irsraeliërs zijn immorele klootzakken" te reageren.
Bovendien worden we doodgegooid met diverse onduidelijke schakels, verschrikkelijke filmpjes, etc, etc.
Dergelijke draadjes beloven immers dat het debat daarover al bij voorbaat zal mislukken..
toch lijkt het me dat enkele geflipte zionisten hiermee begonnen zijn in een zoveelste kinderlijke (en contra productieve ) poging om de aandacht te verleggen. (wat de Palestijnen zich aandoen, hulpgoederen die gestolen worden etc). aan dergelijk draadje opstarten om louter er ééntje op te starten doe ik niet mee.

Citaat:
Extreme zwart-wit tegenstallingen zijn onoverbrugbaar.
Ik merk dat zowel de pro-Israel als de pro-Palestijnen forummers niet bereid zijn om maar een druppel water en de toch al bedorven wijn te doen.
de wijn is wél bedorven door het zionisme en de daaruit resulterende behandeling van de autochtone Palestijnse bevolking. dat is gewoon een feit.

dat gezegd zijnde hoop ik echt dat de Palestijnen jullie zullen kunnen vergeven. Maar met jullie laatste slachtpartijen en het pervers juichen erbij tot het goedpraten van het afmaken van kinderen ..... vrees ik er een beetje voor.

Israel heeft zichzelf onmogelijk gemaakt. het is een op voorhand verloren zaak.
__________________
Citaat:
ZIONISME ; woorden schieten tekort...PollyCorrect :
Ik ga even naar Canvas terzake kijken, en zien hoe Zielig ze het daar wel vinden, van die 2 arme Palestijnse kindertjes en het lijden van hun gezinnen
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 26 maart 2009 om 15:48.
roodhaar is offline