Los bericht bekijken
Oud 7 april 2009, 13:45   #6
Andy
Minister-President
 
Andy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 mei 2007
Berichten: 3.845
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
U en die Duitser op uw avatar zijn voor het links sprookje gevallen. De werkelijkheid ligt anders. Israël voert geen zuiveringsacties uit in Gaza.
Jurgen had het dan ook niet over een zuiveringsactie. Dat heb jij erbij gesleept.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zij hebben een minimum minimorum aan slachtoffers gemaakt, en dat zie je ook in de resultaten. Elk ander offensief, gedaan door andere landen, maakte slachtoffers van een veel grotere magnitude (dat betekent orde van grootte).
Ik heb hier al eens gezegd dat deze stelling nonsens is. Tijdens de eerste twee weken van de aanval op Libanon in 2006 vielen er ca. 55 doden. Tijdens de eerste twee dagen in Gaza stond de teller op 300. Dat is niet wat ik versta onder een 'minimum minimorum'. Merk op dat het tweemaal om hetzelfde leger ging. Ik zie in zo'n cijfers niets minder dan een doelbewust raken van 'soft targets'. Dat laatste is trouwens ook al aangetoond door andere posters die wezen op het gecreëerde en toegestane klimaat van ontmenselijking van de Palestijnse bevolking. Zie bvb de T-shirts en de talrijke verklaringen van IDF-soldaten over het doodschieten van burgers.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Arabische landen die tegen Hamas zijn houden zich angstaanjagend stil, en andere Arabische landen steunen, samen met Iran, Hamas financieel. Hamas bestaat dankzij de gratie van Saoedi-Arabië en Iran, een monstercoalitie van de twee moorddadigste en barbaarse regimes ter wereld.
1. Veel van die Arabische landen zijn dan ook bondgenoten van de VS en Israël, een gegeven dat wellicht moeilijk verzoenbaar is met uw racisme. Als die landen hun steun voor de Palestijnse zaak uitspreken, moeten ze er steeds weer op wijzen dat hun ondemocratische regimes te afhankelijk zijn van 'Westerse' steun. Merk op dat de democratische basis in die landen (=de bevolking) daar vaak totaal anders over denkt. Goede voorbeelden van zo'n landen zijn bvb Egypte en Saudi-Arabië.
2. Kan u aantonen dat Saudi-Arabië (en Iran for that matter) Hamas financieel steunt? En als dat het geval is, kan u mij dan nog een zinnige verklaring geven waarom agressor Israël wel financieel en militair gesteund zou mogen worden en Hamas niet?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Bij wijze van spreken een flinke treffer op Riyaad en Teheran kan een einde maken aan deze nonsens.
Mensen als u opsluiten zou deze rotzooi ook kunnen beëindigen. Daar hoeven geen miljoenen doden voor te vallen, en al helemaal geen miljoenen onschuldigen...
__________________
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising.

Laatst gewijzigd door Andy : 7 april 2009 om 13:49.
Andy is offline