Los bericht bekijken
Oud 6 juni 2009, 14:00   #30
Txiki
Secretaris-Generaal VN
 
Txiki's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 september 2007
Locatie: Killucan
Berichten: 57.743
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
1 Een objectief oordeel is een oordeel gebaseerd op feiten, niet op roddels.

2 Natuurlijk mag iedereen zich afvragen wie ik ben, daar bestaan vragen voor die ik met alle plezier zal beantwoorden.
Feiten... door wie aangebracht en hoe geformuleerd? Door uzelf? Dan zal het objectief zijn...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
3 Ik ben kandidaat voor het Vlaams Parlement om daar mijn kiezers te vertegenwoordigen, niet om een natie te leiden.
Ten eerste hoort een volksvertegenwoordiger het hele volk te vertegenwoordigen, in casu het Vlaamse. Ten tweede, bent u zo weinig ambitieus?

Komt er nog iets meer op het programma dan eerder vernoemde punten? U heeft trouwens nog niet gezegd welke instellingen volgens u overbodig zijn. En dat wil ik toch wel weten. Zijn de Vlaamse overbodig? Zo ja, waarom doet u dan mee met de verkiezingen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
4 Cowbows zijn in ons land nooit echt vertegenwoordigd geweest. Misschien is er daarom hier een gebrek actie/protest tegen wat misloopt.

5 Cowboys kwamen op voor hun rechten met woord en daad, niet alleen aan de toog of achter het klavier.

Daarom vat ik uw denigrerende omschrijving op als een compliment.
Natuurlijk vat u mijn opmerking op als een compliment. U kan ook niet anders. Wat u met punt 5 bedoelt, daar heb ik het raden naar. Kan u eens aangeven wat dat concreet zou kunnen inhouden?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tim Tubbax Bekijk bericht
De link naar VRIJHEID : tp://www.facebook.com/profile.php?id=1659802836#/pages/Antwerp-Belgium/VRIJHEID/86240592105?ref=ts
Enkel op Facebook? Mogen mensen die niet op Facebook rondhangen ook ergens uw lijst en bijhorend programma bekijken?
__________________
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline   Met citaat antwoorden