Los bericht bekijken
Oud 8 juni 2009, 18:57   #513
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Man man .. als ge noodzakelijk de 'asshole' moet uithangen wanneer men tracht met je in dialoog te gaan, wel dan blijf maar rond-kneuteren en -peuteren in je eigen anale wereldje

Hier, klik het als je'r weer niet tegen kan. Als de jury van mening is dat je niet uitlokt ... het zij zo.

Ik hoop dat je tenminste t.o.v. je (eventuele) dochters de eerlijkheid kan opbrengen door hun te melden dat ze absoluut niet en nooit priester kunnen worden.



Voor wat ? Om 'de kiezer' de huid vol te schelden, zoals Dewinter deed, opdat je zelf een alibi hebt ?

Heb een prettige dag (en leven).

Groetjes.

Je moet begrijpen Belg dat ik tegen uw "diepgang" en uw "belerend toontje" helemaal niet opgewassen ben...

Ik hoef van U niet te horen dat ik met modder smijt en racistisch ben als ik een analyse probeer te maken.
Wat die joden en katholieken betreft hoefde je me niet te verbeteren om daarna identiek hetzelfde te zeggen....

Aan de andere kant moet ik U vriendelijk bedanken voor uw hartelijke wensen...ik zal U vertellen...ik héb een goed leven...maar toch bedankt...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 juni 2009 om 19:11.
Fieseler is offline