Discussie: Gevaarlijke honden
Los bericht bekijken
Oud 10 augustus 2009, 13:42   #22
kamiel spieces
Minister
 
kamiel spieces's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2008
Locatie: Chakamaka
Berichten: 3.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Ik ben ook de gelukkige bezitster van een buitenverblijf in de Limburgse bossen, Ik ben 1 van die eigenaars die op mijn domeintje een Rottweiler (correcte schrijfwijze ) had rondlopen, de kindertjes die er rondliepen maakten helemaal geen omweg, maar kwamen dagelijks vragen of ze met mijn Sarah mochten 'spelen' of 'gaan wandelen' (zelfs toen ze puppies had, kwamen de kindjes van de hele omgeveing dageljks met haar én de puppies 'spelen'!, ze heeft geen enkel kind ooit ook maar het minste pijn gedaan, wat gevaarlijke hond? Die kleine 'keutertjes' met hun scherpe tandjes zijn veel gevaarlijker en hun bek staat steeds klaar om te bijten, die verwende mormels.
Een hond is wat de eigenaar ervan gemaakt heeft!
Heb je geen verstand om met een dier om te gaan, om een dier op te voeden, neem er dan geen!
Een dier blijft een dier hoe goed die ook is afgericht en hoe betrouwbaar die ook lijkt te zijn. Het gevaar schuilt vaak in een klein hoekje. Altijd opletten zou ik zeggen als er kinderen in de buurt zijn want je kunt nooit met 100% zekerheid zeggen wat er in die kopjes omgaat. Zo heb ik een kameraad die ook dacht dat die zijn hond voor 100% kon vertrouwen, maar toen die de kleine beet omdat die kleine die hond pijn had gedaan was de hond plots de slechte en moest die weg.
__________________
You all laugh at me because I'm different but I laugh at you because you're all the same!
David Icke
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden