Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2009, 20:46   #48
Bertie
Parlementslid
 
Bertie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 november 2007
Berichten: 1.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Waarvan de meeste allang afgelopen zijn en waar de man over de hele lijn schuldig is bevonden. Er zijn inderdaad een aantal andere fraude ... euh ... congregaties die inderdaad vinden dat belastingen betalen tegen de grondwet is. De IRS en de overheid vindt van niet. Als je de geloofwaardigheid van een wikipedia-artikel wil ondergraven, dan is het aan jou om met bronnen voor de dag te komen. Het valt me bovendien op dat je het alleen hebt over zijn gerechtelijke problemen en niet over zijn (gebrek aan) opleiding of fruitcake ideeën over wetenschap. Zoals ik eerder zei:

'nuff said.
Maar blijkbaar toch niet 'nuff said' want jij bent er nog!

Dat 'gebrek aan geaccrediteerde opleiding' gedoe is een flutargument (argumentum ad verecundiam) als zouden er alleen geaccrediteerde 'experten' kennis hebben van alle onderwerpen, zoals bvb. het Darwinisme. Dat is gewoon nonsens.

Ik kan trouwens ook makkelijk een geaccrediteerde evolutie-disbeliever bijsleuren (heb ik al gedaan trouwens: volg de link in mijn openingspost) maar ik weet nu al dat jij dan gaat slalomen als een sidewinder en op zoek zal gaan naar een nieuwe flutargument.
Bertie is offline   Met citaat antwoorden