Los bericht bekijken
Oud 12 november 2009, 18:39   #559
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Mij lijkt dat toch duidelijk, je mag dan bijvoorbeeld niet graag wiskunde doen, toch moet je ongeacht richting de basis wel onder de knie hebben. Door door te zetten en niet enkel je eigen noden" het moet boeiend zijn of ik span me niet in" voorop te zetten leerj die weerstand tegenover wat je minder graag doet overwinnen om een eindresultaat te halen, een diploma wat je of kansen biedt op de arbeidsmarkt of laat verder studeren.
Als werknemer kun je toch ook niet zeggen" dat doe ik niet want dat is niet boeiend"?
Ik vind bijvoorbeeld de administratie die mijn werk meebrengt niet boeiend maar doe dit toch, omdat ik wel de noodzaak zie in het geheel van mijn werk, die attitude leer je ook op school, in opvoeding;dat leren is nodig om wat je wilt bereiken te realiseren.
Buiten dat, je hebt gewoon een basis nodig op alle vlakken om later eventueel de keuze te kunnen maken wat je wil verder doen.
Bv, misschien is mechanica niet boeiend...maar wil diezelde wel bv gaan fotolassen later...awel dan is het wel het beste dat je een basis mechanica achter de rug hebt, of eventueel wat fysica. Wiskunde om wat afstanden te kunnen berekenen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 12 november 2009 om 18:39.
illwill is offline   Met citaat antwoorden