Los bericht bekijken
Oud 19 april 2010, 08:45   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 42.838
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zyklon B Bekijk bericht
Het is onze plicht deze jongens een beetje terug op te voeden.
Deze fanatiekelingen lijken te vervallen in nazi propaganda, praktijken.
Ik zie er openlijk schaamteloos schreeuwen om gans het midden oosten te nuken.

Deze mensen hebben echte zorgen, maar door een gebrek aan rationaliteit en tunnelvisie denken dat ze maar 1 probleem hebben. Een zondebok lijkt dan een makkelijk uitvlucht. Buitenlanders die hun job afnemen, langs de andere kant zeggen ze dan dat ze toch nooit werken en profiteren. Het raakt kant noch wal. En ze vatten de essentiele problemen niet.
Dit begon toe te nemen bij de Amerikaanse oorlogspropaganda en ze zitten er nog in verstikt.

Hoe pakken we dit aan? Alvast een denktank oprichten lijkt me. Want dit neemt hallucinant angstige proporties aan.
Met een naam als ZyklonB, behoor je ongetwijfeld ook tot de ingeschrevenen voor de nieuw "zondagschool" ?

Uw gedachten zijn vrij Zyklon, als ik wil dromen , denken om het midden oosten te nuken is dat mijn goed recht, straffer nog als er genoeg mensen democratisch stemmen om het te doen is, het volgens de regels van onze "democratische" maatschappij nog toegestaan ook, ... (Strikt theoretisch dan... )

Die communistische heropvoedingszever is dus minstens even erg als fundamentalisten die 5 maal daags op hun bidmat liggen om het duivelse westen te vervloeken,of als gasten met witte puntmutsen op hun kop die tegen de negers zijn of als gasten met een fel geloof in der fuhrer.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden