Los bericht bekijken
Oud 2 mei 2010, 00:08   #25
Seppe Cools
Partijlid
 
Geregistreerd: 27 november 2009
Berichten: 254
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Zoals ik je al eerder heb gezegd is er allesbehalve een wetenschappelijke consensus over het verband tussen religie en het brein.
Dus omdat "de slimme wetenschappers" nog niet klaar zijn, vindt jij van jezelf dat je er geen tijd in moet steken.
Dat zegt genoeg hé.

Mijn "wilde theoriën" worden stap voor stap bewezen de laatste jaren.
Misschien heeft dat dan toch te maken met dat ik niet in het wildeweg wat fantaseer maar ergens zo toch al kleine puzzelstukjes kan vinden en zelf in staat ben om ze al min of meer klaar te leggen in een betrouwbare formatie.

Ik ben helaas maar 1 van de weinigen die het doet. Maar het geeft me wel een voorsprong.
In plaats van zo kinderachtig jaloers te zijn, kan je de gelegenheid misschien grijpen om zelf ook eens zo'n voorsprong op te bouwen en zelf op onderzoek gaan.

Ik geef toe: voor mij is het iets makkelijker omdat het mijn job is om zo ver mogelijk vooruit te denken, wat betreft theoriën van het brein ( ik bouw artificiële intelligenties ).
Het is mijn taak om zoveel mogelijk zaken uit zoveel mogelijk domeinen (cellenstructuren, DNA, neurologie, psychologie, taal, fysica... ) samen te leggen zodat het 1 puzzel vormt.
Geen coke dus.

Of je dat nu graag hoort of niet: ik ben er vrij zeker van dat ik meer weet over jouw brein dan jijzelf. Mijn excuses.
__________________
Ik hoor bij geen enkele partij. Wanneer ik ga stemmen, stem ik puur strategisch.

Laatst gewijzigd door Seppe Cools : 2 mei 2010 om 00:15.
Seppe Cools is offline   Met citaat antwoorden