Los bericht bekijken
Oud 18 juni 2010, 15:26   #1119
Gwylan
Minister-President
 
Gwylan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 juni 2010
Locatie: Het Zuidelijker Zwerk
Berichten: 5.881
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door polycarpe B. Brisset Bekijk bericht
Eindelijk! Acacademische erkenning voor Polycarpe B. Brisset!

Geleerde Collegae, ik ben heden vereerd dat mijn Roem zich uitbreidt en dat de mooie naam van Polycarpe Bienvenüe Brisset glorieus wedergalmt in acacademische kringen! In zijn Geleerd Boek
La thèse du complot contre l'Afrique: Pourquoi l'Afrique ne se développe pas vermeldt de Geleerde Savant Fweley Diangitukwa, die wij allen toejuichen, mijn naam en titels. Hij heeft wellicht nog niet veel meer gelezen van onze Belangrijke Werken, maar het is een aardig begin.
Speciale dank aan Jeaninne, die een noveenkaars voor Sint-Godeleine gebrand heeft opdat mijn naam vereeuwigd zoude worden.
Ontkurkt mede met mijn echtgenote Jeaninne een fles acacademische erewijn.
Uw Polycarpe (zeg maar Paul, ondanks mijn Roem en Palmen)
If Fweley Diangitukwa has seen farther, it was by standing on the shoulders of giants such as the honourable Polycarpe B. Brisset.

Soms kost het grote moeite om de geschiedenisboeken te herschrijven, maar middels onverdroten inzet en vasthoudendheid bereikt men uiteindelijk resultaat en erkenning.

Well done, Paul, et un p’tit coucou �* Jeaninne. En een beetje voorzichtig met de academische erewijn : waar rede moet heersen, is nòg meer alcohol uit den boze.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden