Los bericht bekijken
Oud 30 oktober 2010, 10:15   #58
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Toen ik deze ochtend het bijgaand artikel in Het Laatste Nieuws las, viel ik van mijn stoel.

Alexandra Colen en Philippe Vander Sande steunen de middeleeuwse seniel Léonard?

Je weet nog dat ik me druk maakte toen Alexandra kranten ging verbranden vanwege de link met de nazi-boekenverbranding. Ze heeft ze uiteindelijk verscheurd, maar het blijft dégoutant en negatief.

Heel de (katholieke) wereld keert zich tegen Léonard, en terecht, maar het Vlaams Belang vindt het bij monde van Alexandra en Philippe een toffe gast ? Gekker kan toch niet!

Als je een losbandig sexleven lijdt, ben je het dus waard bent om te kreperen? Ikzelf vrij altijd veilig met condoom, mensen die dat niet doen zijn uitermate dom, akkoord. Maar als alle domme mensen door hun domheid moesten sterven zou het uitermate stil worden op onze aardbol.

Om verder te gaan: homo's zijn abnormaal en moeten bestreden worden, bejaarde pedofiele klootzakken-priesters moeten niet gestraft worden, échte gelovigen houden van kinderverkrachters, enzoverder! Hallo? Is dit een nachtmerrie? Nee, het VB is akkoord met deze walgelijke nonsens!

Een gouden raad Filip. Als je niet wil dat �*lle VB-ers overlopen naar de N-VA en het VB onder de kiesdrempel zakt, smijt dan onmiddellijk Alexandra en Philippe uit de partij! Dat is het enige signaal dat je kan geven om het VB te redden, neem het van mij aan. Deze extreem-conservatieve krankzinnige koers k�*n niet. Je houdt de foute figuren bij en smijt de juiste (Morel en van Hecke) buiten.

Kan iemand mijn zienswijze weerleggen met een gefundeerde argumentatie?

Mevrouw Colen heeft zeeën van gelijk. Wie per sé deel wil uitmaken van de katholieke kerk is, moet zich maar schikken naar de geplogenheden van dat clubje.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
4x10E6 is offline   Met citaat antwoorden