Los bericht bekijken
Oud 11 juni 2011, 16:37   #51
kelt
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 29 juli 2004
Berichten: 33.662
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Chipie kan het maar niet vatten, dat mensen vechten voor het behoud van hun job.
Hun job was- en is -,niet in gevaar...integendeel...als het vliegverkeer maar blijft toenemen wordt de behoefte aan grondpersoneel nog groter.Ook de discussie over nog een goederenafhandelaar op Zaventem is nu blijkbaar stilgelegd(ze schoppen een oude buiten)
Wat wel verandert is het vestje dat ze zullen moeten dragen de komende 7 jaar(de nieuwe werkgever kan niet zomaar een volledige nieuwe crew vandaan toveren,hij MAG dat niet eens),en het besef dat niks definitief "verworven" is...dat is bij mij ook zo....ik beschouw ook niks als "verworven"(het besef dat de overheid mijn pensioen NIET zal betalen ,maar liegt en beweert dat ze het wel zullen doen doet iets met een mens...)


maar kom...ik geloof eigenlijk dat zowel de werkgevers,als de vakbondstop dat dagje "staken" beschouwd hebben als een dagje "stoom afblazen".....strategisch gekozen een maand voor de vakantie-uittochten.

Vergeleken met hun makkers uit de voormalige auto-industrie,waar geen behoefte meer is aan dergelijke aantallen mensen,zijn ze luxe-beestjes...

Laatst gewijzigd door kelt : 11 juni 2011 om 16:46.
kelt is offline   Met citaat antwoorden