Los bericht bekijken
Oud 20 juni 2011, 18:59   #56
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke Bekijk bericht
De enige reden waarom je een beetje sceptisch kan zijn, maar deze argumenten tellen ook voor een lesbisch koppel.

een adoptieprocedure duurt jaren, per definitie kan je deze dus niet in een opwelling maken.

De moeder-figuur hoeft volgens mij niet per se een vrouw te zijn
Ach kom, enkel bemoeizieke Neanderthalers voeden hun kinderen zo op dat ze zo dom zijn om niet om te kunnen gaan met leeftijdgenootjes met ouders van hetzelfde geslacht.

"Ze zullen gepest worden" zegt de zogenaamd bezorgde pleitbezorger tegen homo-adoptie en terzelfdertijd leert hij met zijn haat tegen alles wat zijn bekrompen verstand te boven gaat zijn eigen kinderen dergelijke kinderen pesten.


Godverdomme zeg, wat een bosvolk loopt er heden ten dage toch nog altijd rond!
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline   Met citaat antwoorden