Los bericht bekijken
Oud 4 juli 2004, 17:07   #4
Phrea|K
Parlementslid
 
Phrea|K's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 april 2004
Locatie: West Flanders Ideology: Moderate Libertarianism
Berichten: 1.760
Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H. Guderian
Alweer onnozele praat van hoe kan het ook anders, een liberaal die zichzelf "rechts" noemt...


De enige antiglobalisten zijn de nationalisten, het ganse linkse zootje dat varieert van anarchistische rioolbewoners tot vetbetaalde vakbondsbazen zijn andersglobalisten, die een linkse globalisatie nastreven. Liberalen streven naar of ondersteunen een kapitalistische globalisatie zoals de huidige situatie, de marxistische familie (in ruime betekenis) daarentegen streeft naar een rode globalisatie (met hier en daar wat zwart of groen naargelang anarchisten, groenen,...)

Enkel de konservatief-revolutionaire nationalisten zijn anti-globalisten, omdat ze alle orthodoxe economische leerstelsels verwerpen: het liberaal-kapitalisme, het marxisme en het keynesianisme.
OMFG! Ja tuurlijk.
U verwerpt het liberalisme, maar ondertussen parasiteert u wel lekker mee? Wat is het toch leuk om vanachter de computer (een product dat hoogstwaarschijnlijk samengesteld is uit een mobo van Taiwan, een case uit Zuid-Korea, een processor uit Duitsland, ... kortom: een product vd liberale globalisatie) de pseudo-revolutionair uit te hangen. Walk your talk, zou ik zo zeggen: ga in ballingschap naar een eigen eiland en begin daar uw anti-globalistische, niet-kapitalistische, niet-liberale samenleving. Zolang u hier blijft, behoud ik het recht om u totaal niet serieus te nemen. Als het aan mij lag kregen al die Westerse salon-revolutionairen een paar weken heropvoedingskamp.
En als dat niet helpt een gratis spuitje vd dierenarts of een portie Zyklon-B. 8)
__________________
The ultimate decision about what is accepted as right and wrong
will be made not by individual human wisdom
but by the disappearance of the groups that have adhered to the "wrong" beliefs. (F.a. Hayek)
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden