Los bericht bekijken
Oud 6 augustus 2011, 02:41   #28
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN
 
solidarnosc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 november 2002
Berichten: 20.910
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Trixie Bekijk bericht
Mijn ervaring is dat het steeds dezelfden zijn die 5,6,7 of meer keren per jaar "ziek" zijn. Meestal slagen ze er dan nog in om telkens een volledige week "ziek" te zijn, voorgeschreven door hun huisarts. Ik vraag mij dan af: hoe doen die mensen dat? Bij mijn huisdokter is dat alleszins niet waar. Ik ben daar al 15j patiënt en het maximum dat die mij ooit thuisgezet heeft is 3 dagen. Ik had toen een buikgriep + een oorontsteking en hoge koorts. Onlangs nog een darmontsteking gehad (heel pijnlijk) en ik kreeg een ziektebriefje voor 2 dagen.
Ook is het zo dat er de dag zelf van het ziek melden een controle-arts langskomt. De voorlaatste keer dat die langskwam moest ik de voorgeschreven medicamenten aan hem tonen. Hij telde zelfs de pillen, om te zien of ik wel de voorgeschreven hoeveelheid ingenomen had.
Zou overal zo moeten zijn. Ik moet echt niet proberen om "zomaar" een dagje thuis te blijven.

Die huisdokter van u rijdt in tegenstelling tot de mijne wellicht niet met de laatste nieuwe Mercedes.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden