Los bericht bekijken
Oud 7 september 2011, 09:23   #5935
CuriousPenetrator
Banneling
 
 
Geregistreerd: 1 september 2011
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
wacht eens even, ik ben nog een boek over ecologische intelligentie aan het lezen, dat is een soort input outputanalyse verhaal van hoe alles samenhangt en hoe de CO2 van een fles wijn afhangt van de manier waarop je hem transporteert, of de CO2 van een kenyaanse bloem van de manier waarop ze die kweken. Ik kom straks mat wat meer input OK en lees ondertussen misschien ook dat boek
en je kunt als je u verveelt , eens mijn boek de pdf downloaden en ook nog effe lezen (zie link in handtekening) ik ben al halverwege de taalfouten verbeteren
ik heb hier een psychologisch sociaal verantwoord boek liggen over de hogere management inzichten te gebruiken op de normatieve relationele spanningsvelden, die onder structurele begeleiding van veranderingsprocessen op een forum zoals dit, kunnen leiden tot een geintegreerde prognose van modelontwikkelingen, Nu moeten wel de sociaal psychologische benadering van gedrags alternatieven op dit soort forums, zin als een functionele benadering
van deze machstaspecten.Hierdoor kan er eerder een geobjectiveerde prognose van strategiebepalingen ontstaan. Meestal voortkomend uit multi disciplinaire ontwikkeling van spanningsvelden.
en je kunt als je u verveelt , eens mijn boek de pdf downloaden en ook nog effe lezen. ik ben al halverwege de taalfouten verbeteren.
CuriousPenetrator is offline   Met citaat antwoorden