Los bericht bekijken
Oud 28 september 2011, 13:52   #10612
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door karo Bekijk bericht
De enige die hier belachelijk is dat ben jij, je kunt of kan niet reageren op mijn post. Ik woon op L.O Antwerpen beste Illwill nog meer details ga ik u echt niet geven.

Reageer nu eens inhoudelijk in plaats van te lullen.
Jij was degene die de bewering deed over praten met buren zoals bij jouw in de straat, jij en jij alleen was degene die hier over begon...ik stel hier vragen over...als dat dan niet inhoudelijk is...tja dan zeg je dus dat je eigen reactie waar ik vragen over stel niet inhoudelijk is voor deze topic.

Ik vind het persoonlijk ENORM, zulk nieuws. Vreemd dat jij dat niet vind. Dit is toch revolutionair dat bij jou in de straat een vb is voor heel Vlaanderen en eigenlijk heel de wereld waar ze de oplossing hebben gevonden voor het vredig samenleven tussen verschillende culturen. En jij wil het over inhoudelijke dingen hebben? Je lult duidelijk uit je nek hier.

Wat wil dat nu weer zeggen? L-oop O-mgeving Antwerpen ofzo?
Oftewel ben je dom en weet je niet wat "buurt" betekend oftewel is het, zoals voorspelt een fabeltje en draai je daarom rond de pot.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden