Los bericht bekijken
Oud 20 december 2011, 16:38   #29
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Persoonlijk vat ik aanvallen van het niveau zoals er hier nogal beschreven worden aan het adres van de voorzitter van de politieke partij waar ik lid van ben, op als een geuzentitel.
U kan uiteraard ook weinig anders doen hé Schooffie.



Citaat:
Als "ze" centrum-rechts proberen te duwen naar extreem-rechts, dan moet het zijn dat "ze" met grote schrik zitten.
Kijk...u mag de poging van het establishment om u in de ogen van Vlaanderen te verextreemrechtsen relativeren zoveel u wil.
Uw partij zal niet ontkomen aan de ongelooflijk dure en efficiënte pletwals die iedereen vermorzelt die een gevaar is voor dat establishment.
Na een paar jaar van minutieus en degelijk VRT- en regimepersbombardement zullen de mensen angst beginnen te krijgen om zich NVA'er te noemen, men zal een rot randje breien aan uw partij, men zal pertinente onwaarheden als slogan gebruiken, leugens als stopwoorden uitvinden, men zal u uitputten in onevenwichtige docu's over uw partij, u één tegen vier laten afgaan in discussies en daarna verkeerde conclusies trekken uit uw woorden, men zal u zonder veel poeha uitsluiten van de macht om daarna te roepen dat u de macht niet wil, enz enz...een eindeloze stroom van beproefde en werkzame beschadigingsarbeid....wacht maar....ik weet waar ik over spreek....
En dan heb ik het nog niet over de politieke benoemingen in de magistratuur, de kabinetten, de overheidsdiensten, de NMBS, De Post, De VRT, de provincies, de ziekenkassen, de intercommunalen, onderwijs enz enz....welke jonge knaap met een gezonde dosis sturm und drang durft zich na een paar jaar verextremiseren nog NVA'er noemen als hij politiek wil promoveren?....wie durft er nog op de lijsten staan van het ogenblik af dat de NVa krimpende is en geen middenveld om in weg te vluchten?...wie??? Denkt u dat het establishment dat niet weet? Denkt u dat het drooggetrainde establishment dat het VB heeft gedecimeerd nu plotseling democratisch gaat worden voor uw mooie ogen? Denkt u dat de NVA gaat overleven op idealisten zoals u en ik?


Citaat:
Belastingsregering Di Rupo, zonder Vlaamse meerderheid: niet in mijn naam.
Vakbonden naar Grieks model die het zonlicht niet willen erkennen: niet in mijn naam.

En toch betaalt u mee: niet alleen voor die gasten en organisaties maar ook en vooral om uw mening te zien belacheljk maken...
__________________
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me

Laatst gewijzigd door Fieseler : 20 december 2011 om 16:43.
Fieseler is offline