Los bericht bekijken
Oud 22 december 2011, 12:36   #17
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter
 
4x10E6's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9.908
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Vreemd, mij lijkt het dan weer juister om ernstige bemerkingen te maken betreffende het gehalte aan realiteitszin en intellectuele eerlijkheid wanneer iemand aan het willen behouden van een forumkatern meent te kunnen afmeten in hoeverre die mensen op de hoogte zijn van de realiteit.

Nog een kleine maar vriendelijk bedoelde hint voor de verdwaalde forumtrol: de katern koetjes & kalfjes gaat niet expliciet over runderen.

Au contraire, mijn beste. Ik stel vast dat het merendeel van de forumleden dermate goed op de hoogte zijn van de huidige politieke realiteit, dat zij menen dat er nog regeringsonderhandelingen lopende zouden zijn. Lees er gewoon een aantal van de bovenstaande posts op na. Een aantal onder de forumleden knutselen zelfs bizar gewrochte redeneringen ineen waaruit blijken zou moeten dat België niet over een federale regering beschikt. Of jou dit nu zint of niet, in deze bestaat er geen twijfel : De regering Di Rupo is een feit.

Ik begrijp dat er een grote aantrekkingskracht uitgaat van de themagroep "Verkiezingen 2010 en regeringsvorming" naar de liefhebbers van psychedelica onder de forumleden.
__________________
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016
Officieel biograaf van Melikan Kucam

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 december 2011 om 12:37.
4x10E6 is offline