Los bericht bekijken
Oud 22 juli 2004, 20:06   #31
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Fieseler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 juli 2004
Berichten: 12.602
Standaard

Citaat:
dit is een van de meest frappante ontkenningen van een wetenschappelijk bewezen feit, dat er wél verschillen tussen rassen bestaan
pssst peedy, niet doen....
Het gaat hier niet over de Eddy Wally van de academische wereld Vermeersch, maar over de luttele believers en de manier waarop ze zich in alle bochten kronkelen om toch maar één strohalm te vinden om hun eigen aperte dwalingen te camoufleren.
Toen mij de eerste geschriften van EV ter hand werden gesteld en ik deze met een wegwerpgebaar wilde wegsmijten, vertikaal tussen de "Flair" en "Kerk en Leven" bekroop mij plotseling een zeer onbehaaglijk gevoel.
Ik verklaar mij nader:
In Nazi-Duitsland werd de zelfs toenheersende rassentheorie verkracht om een wel gedefinieerd gedeelte van de bevolking te likwideren.
Om die valse theorie kracht bij te zetten werden zelfs de meest walgelijke films gemaakt zoals daar zijn "Der Jude".
EV verkracht op dezelfde walgelijke wijze dezelfde rassentheorie om een wel gedefinieerd gedeelte van de bevolking te incrimineren.
In een ongekontroleerde uiting van ideologische racisme kan hij zichzelf zelfs niet verhinderen die bevolkingsgroep met naam en toenaam te noemen.
Ook hier wordt er onbeschaamd gebruik gemaakt van dezelfde bewegende beelden propaganda.

Deze door frustratie geinspireerde demoniseringspoging van onze Emeriete alcoholicus is tot groot jolijt van de volledige Vlaams Blokdelegatie in "prime time" opgevoerd en door zéér veel mensen waargenomen.
De meest dwingende stem om bovenvernoemde van het scherm te houden kwam bijgevolg ook van links...
Ik persoonlijk vind echter dat de wervende kracht van EV voor het blok onderschat wordt maar de eerlijkheid gebiedt mij toch te pleiten voor een evenwichtige inbreng van ernst (door het aan bod laten komen van ALLE meningen) en het entertainment (á la Vermeersch).
Fieseler is offline