Los bericht bekijken
Oud 9 juli 2012, 19:56   #119
parsprototem
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2012
Berichten: 3.630
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Blijkbaar niet aangezien je op basis van het idiote reisadvies van de VS over België uitspraken doet als dat het zou duiden op verloedering.



Ik had het louter over veiligheidswaarschuwingen. Denk je nu echt dat er veel landen te vinden zijn, waar er geen criminaliteit is (nu of vroeger)? Sorry, maar dan ben je echt wereldvreemd. Voor alle duidelijkheid: het ging in dat advies over pickpocketting hé!!!
Ik had het heel bewust ook over waarschuwingen. Je bent geswitched van negatieve adviezen naar waarschuwingen en ik heb in mijn schrijven uitskuitend de waarschuwingen behouden, daarom had ik het ook over het weer. Ben je wel zeker dat het alleen ging over dat?

Als het verre VS waarschuwing geeft over pickpocketting... Dat is hier indd een probleem de laatste vijftien jaren. Hoe zou dat nu toch komen?

Ik ga het onthouden, Edwina, als jij iets aanhaalt met veel bravoure dan kan het nadien altijd idoot zijn. Je bent een volbloed sofist.Mensen die komen uit een overlevingstechnieken cultuur zijn meestal volbloed sofisten. Je weet waarschijnlijk niet waar ik het over heb. Zoek sofisme op op Google, maar pas dat dan toe op overlevngstechnieken cultuur. Misschien is er dan een tipje van de sluier gelicht.

Heb ik ergens beweerd dat er landen zijn zonder cirmininaliteit? Jij snapt dus niets van de discussieregels. Jij verschuift wat iemand zegt gewoon naar iets totaal anders.

Dat is soms wel leuk maar op den duur begint dat te vervelen.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden