Los bericht bekijken
Oud 16 augustus 2012, 20:23   #15
Ratatosk
Europees Commissaris
 
Ratatosk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2010
Berichten: 6.374
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza Bekijk bericht
Maar natuurlijk hebben de Vlamingen gelijk. Zelfs ik vind dat Nederland moet ontpolderen. Daar gaat het me ook niet om. Waar ik mij aan stoor is de door en door vijandige houding van de Vlamingen. De Belgen konden in het verleden soms ook niet de afspraken met Nederland nakomen vanwege binnenlandse problemen. En toen heeft Nederland zich coulant getoond. Is Nederland toen gaan klagen bij de EU? Maar nu Nederland een keer problemen heeft met het uitvoeren van een verdrag, krijgen we meteen een grote bek van jullie Belgen.

Ik daag je uit om nog andere voorbeelden te geven van afspraken die Nederland heeft gemaakt met de Belgen die niet zijn nagekomen. Daar zijn er maar zeer weinig van(alle voorgaande uitdiepingen van de Schelde zijn zonder problemen verlopen). Maar jullie Belgen doen net alsof Nederland jullie voor de zoveelste keer heeft bedrogen. Dat is niet echt wat ik verwacht van een bevriend land. Van een bevriend land verwacht ik wat begrip voor de moeilijke politieke situatie die is ontstaan door de Zeeuwse weerzin tegen ontpolderen.
De ijzeren rijn.

Maar dit zijn politieke toestanden. Ik ga een Nederlander daarvoor niet scheef bekijken. Beide overheden zijn de enige schuldigen.
__________________
Het is allemaal de schuld van de Flair.
Ratatosk is offline   Met citaat antwoorden