Los bericht bekijken
Oud 9 oktober 2012, 22:57   #7
the way you think
Lokaal Raadslid
 
the way you think's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2011
Berichten: 316
Standaard

Citaat:
=Diego Raga;6360308Accepteert u dit ook ?
Ik keur dit ten strengste af en niet omdat zij jong is, maar omdat God het verboden heeft gemaakt om een onschuldige mens te doden, zonder recht.

Keur jij de tienduizenden doden waarvan kinderen, moeders en mannen die het westen heeft vermoord in Afghanistan en Palestina? De kans dat vandaag weer een mens dood is gegaan door een kapitalist is zeer groot. Ik kan duizenden foto's en filmpjes plaatsen over totale huizen die verwoest zijn, kinderen die geen benen meer hebben en vrouwen die verkracht en vermoord zijn.

De taliban is een groep moslims die wil vechten tegen een tiran zonder Islamtische staat. Dit is onmogelijk. Zij verrichten nu meer kwaad dan goed. Zij kunnen zich beter bezig houden met het aansporen van de moslims om een islamitische staat te realiseren dan een jihad beginnen die toch gaat mislukken. Ik keur hun methode zeer af, omdat het niet de methode is die de profeet (Vzmh) heeft gehanteerd. De taliban moet begrijpen dat zij eerst de ideeën van de mensen moeten beïnvloeden tot het realiseren van de Islamitische staat, Al- Khilafa. Vervolgens zal deze staat een gigantische leger krijgen die alle kolonialisten zal verwijderen uit de Arabische landen en de renaissance zullen realiseren voor de moslims.

Vrede zij met jou.

Laatst gewijzigd door the way you think : 9 oktober 2012 om 23:02.
the way you think is offline   Met citaat antwoorden