Los bericht bekijken
Oud 16 december 2012, 14:17   #27
alice
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 3 januari 2007
Berichten: 27.350
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CLAESSENS Joris Bekijk bericht
Nee dat begrijp ik inderdaad niet...
Voor al die zaken geldt namelijk dat de verdedigers er van met dezelfde argumenten afkomen.
In dit artikel 'het natuurlijk zijn' van het onderwerp.
Net zoals dit soort argumenten ook in de holebigemeenschap voorkomen.

En dat is een foutieve benadering volgens mij. De correcte benaderin is niet of het in de natuur voorkomt maar of het in onze gemeenschap past...
En dat is iets wat Raf niet kan of wil begrijpen. En met hem klaarblijkelijk ook velen die de verdediging van afwijkende voorkeuren op zich willen nemen.
Welke sociale evolutie, welke sociale gemeenschap die het recht van de sterkste pretendeert te overschrijden heeft enigerlei waarde wanneer ze zich laat overdonderen door het idiote idee dat 'het is natuurlijk dus het overstijgt alles'?
Indien je dat aanneemt moet je ook konsekwent zijn en staat er géén fout in het rijtje.
En gezien 'het komt ook in de natuur voor en het is dus normaal/natuurlijk' argument dat jullie in soortgelijke draden die over homofilie handelen hoort ook homofilie, vanwege de manier waarop homofilie verdedigt wordt, in het rijtje thuis.
Jullie argumenten plaatsen homofilie in dit rijtje, niet mijn persoonlijke voor of afkeur.
Ik ken genoeg homofielen die dit soort stellingen verafschuwen en beledigend vinden. En die stellen, uiteraard, bestialiteit, pedofilie en dergelijke niet gelijk aan homofilie.
Dat zijn ook mensen die echt niet inzien dat het verdedigen van homofilie automatisch ook het verdedigen van SMpraktijken en openbare zedenschennis moet inhouden...
En er zijn, gelukkig maar, ook nog steeds homofielen die vinden dat de kinderwens van homofielen de kinderrechten niet mogen overschrijden bvb.
Zoals je ziet, nuance te over... voor mensen zonder oogkleppen.
Sorry maar dit is gewoon hilarisch...want wanneer het gaat over gedrag in het openbaar wat duidelijk een seksuele connotatie heeft dan is het wel de heteroman die voorbij de ramen met vrouwen slenteren, seks met een prijskaartje. Homo's gedragen zich veel minder uitbundig dat hetero's doen, kussende koppeltjes op straat zijn zelden homo's en evenmin lopen ze massaal hand in hand. Een groep die dus eigenlijk discreter is wat seksueel getint gedrag betreft in openbare ruimtes gelijkstellen aan " openbare zedenschennis" of " SM praktijken" een hobby die trouwens ook door hetero's beoefend wordt, is ronduit een giller!
In welk tijdperk leeft iemand met dergelijke opvattingen?
alice is offline   Met citaat antwoorden