Los bericht bekijken
Oud 17 december 2012, 01:46   #39
CLAESSENS Joris
Minister-President
 
CLAESSENS Joris's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 maart 2005
Locatie: UKKEL
Berichten: 5.742
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Het is niet in navolging van de homofielen, beste ouderwetse mede-forummer.

Het is in navolging van mensen die begonnen te ijveren om het recht te hebben om niet-katholiek te zijn in onze regio's;
in navolging van zelfs katholieken, die anti-conceptie wensten te gebruiken;
die echtscheiding mogelijk wilden maken, en daarom nog niet hun werk verliezen;
die ongehuwd samen willen wonen; die niet tegen voorhuwelijkse betrekkingen zijn; die overspel of het oude 'onderhoud van bijzit' niet als strafbaar beschouwen;
die abortus en euthansie uit het strafrecht willen;
die de monokini niet beschouwen als een teken van de duivel; (in navolging van de pastoors en hun akolieten die 50 jaar geleden ook de bikini als een gegeven uit de hel bestempelden)

Een beetje perspectief aub.

.
Voor mij is niet zozeer waar het begon belangrijk maar wel waar het dreigt te eindigen...
En zoals u het hier stelt is die evolutie (in uw ogen althans) onverdeeld positief en degenen die het met lede ogen aanzien onvermijdelijk ouderwets..
Moet ik daar dan ook uit opmaken dat u de logische verderzetting van die evolutie naar het erkennen en legaliseren van bvb pedofilie en bestialiteit dan ook als positief ervaart en dat mijn afwijzing van het toelaten van die praktijken als ouderwets moet bestempeld worden.
Of is er ook voor u een grens waarop u 'ouderwets en onverdraagzaam' wordt?
__________________
CLAESSENS Joris spreekt voor eigen rekening... partijstandpunten vindt u op www.vlaamsbelang.be/ en via [email protected]. veel leesgenot!
Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter .
Bron: de koran.
CLAESSENS Joris is offline   Met citaat antwoorden