Los bericht bekijken
Oud 16 februari 2013, 18:56   #205
maddox
Secretaris-Generaal VN
 
maddox's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 september 2002
Locatie: vilvoorde
Berichten: 63.874
Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Bijna zo erg als Chernobyl. Ik vind de plotse bezorgdheid van de fossiele en nucleaire lobby met hun schadelijke energievormen over vogeltjes, schaduwen van wieken, rondvliegend ijs, of de esthetiek van landschappen, gewoon pathetisch lachwekkend. Totaal geen zin voor proportie.
Waarom haalt U nu die triomf van de Sovjet Kernindustrie aan? U moet er echt wel op geilen nietwaar. Daar werden moedwillig veiligheidssystemen uitgeschakeld, bij een reactortype met gekende problemen. Maar ik ga dat niet nog eens uitleggen. U kan en wil dat toch niet aanvaarden. Kernenergie is jukkie.

Mare...
1 windmolen die wat ijs in't rond gooit in een groot windmolenpark is geen probleem.
1 windmolen nabij een lokatie met veel mensen die met ijs in't rond slingerd.... fait divers zeker? Maar het beantwoord niet de vragen die ik stel nietwaar.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Is het een gevaar specifiek aan windmolens of niet? En hebben de veiligheidsvoorzieningen gewerkt of niet?

En bovenal, is het een zo'n uitzonderlijke situatie? We spreken hier over een weersbeeld dat niet zo uitzonderlijk is.
__________________
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen.
maddox is offline   Met citaat antwoorden