Los bericht bekijken
Oud 7 september 2004, 22:59   #37
Chipie
Banneling
 
 
Chipie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 april 2004
Berichten: 20.937
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone
U heeft gelijk. Gegroet.
Het loopt schijnbaar uit de hand...
Misschien ligt dat ook iets aan U persoonlijk... U verweet me o.a. ook niets van ambtenaren te kennen en dit niettegenstaande ik zelf 6 jaar ambtenaar geweest ben (ik ben trouwens ook 'bezitter' van een diploma bestuurswetenschappen).

Uit mijn persoonlijke ervaring weet ik:
  • dat er een pak ambtenaren zijn die hun job correct en met fierheid doen en zich derhalve ten dienste van de gemeenschap stellen
  • dat er een pak (minstens 30%) zijn die totaal overbodig zijn (ligt niet aan die ambtenaren) en die niet weten wat ze daar zitten te doen (sommigen gedragen zich bovendien nog als kleine Saddammekes). En dat zult U ook wel weten...
  • dat onze administratie over het algemeen een pure schande is (ik kan er boeken overschrijven en misschien doe ik dat nog ook). Ik persoonlijk heb verleden week nog kunnen meemaken, dat er nog niet erg veel veranderd is, maar een gedacht is al veel waard.
Als men ambtenaar wordt.is, moet men weten dat men voorwerp van spot is (maar dat is ook zo met middenstanders, ondernemers, advocaten, vakbondsmensen enz.).

Dus trekt U het niet teveel aan en, als U goed bezig bent, blijft U dan ten dienste stellen van de gemeenschap.

Groetjes
Chipie is offline   Met citaat antwoorden