Los bericht bekijken
Oud 2 juli 2013, 17:12   #37
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salah Bekijk bericht
Priest 'beheaded' in Syria video actually 'shot dead'



Dat kun je wel zeggen.
Two days after Father Francois was killed in Ghassaniyeh, the Custody of the Holy Land issued a press release saying Islamist groups on the Sant Antonio church shot the father dead. The press release said he had been given a funeral and buried.
"Islamists attacked the monastery, ransacking it and destroying everything.
When Father Francois tried to resist, defending the nuns, rebels shot him," the release stated.
The resort town of Ghassaniyeh, in Syria's Latakia province, which was visited by the Telegraph, has fallen under the control of the extremist jihadist group Jabhat al-Nusra.
Blijft een bende afschuwelijke barbaren, monsters en uitschot. Wiens hoofd er ook werd afgesneden, die rotzakken moeten van de eerste tot de laatste uitgeroeid worden, zonder genade, zonder dralen.

En diegenen die deze smeerlappen steunen, mogen ze voor mijn part ook verdrinken in een kuip varkensbloed.
__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline