Los bericht bekijken
Oud 13 september 2013, 08:49   #32
Ondernemerke
Provinciaal Statenlid
 
Geregistreerd: 26 juni 2013
Berichten: 642
Standaard

Politieke rellen in mijn eigen dorp

Vroeger had men hier Marcel Schroos. Jaren Burgemeester geweest zonder veel problemen. Keerbergen werd mede door hem een rijke gemeente. Maar op een moment begonnen andere partijen hem persoonlijk aan te vallen. Met jaren lang constant Rechtszaken, tot bij de Raad van State, maar Schroos won ze allemaal. Het heeft van de man wel een vod gemaakt en helaas is hij na een zware ziekte overleden.

Dan kreeg men hier Ann Scheveneels als Burgemeester. Persoonlijk zeg ik dat het een echte bitch, een kutwijf is. Zij heeft van Keerbergen een slachthuis gemaakt. Ik heb haar enkele keren persoonlijk gesproken en ik zou er veel over kunnen zeggen. Maar ik ga nu geen ellende op mij halen. Feit is dat een diploma Advocaat en dat je ook effectief pleit geen garantie is op een goed Bestuur. Zij heeft Keerbergen de dieperik ingeduwd. Zij en niemand anders! Na de verkiezingen en haar aftreden als Burgemeester hebben veel mensen in Keerbergen er een glas champagne opgedronken.

Spijtig genoeg kunnen advocaten en zeker Mevr. Scheveneels zoiets niet verkroppen en zijn ze nogal wraakgevoelig. Nu blokkeert ze constant alles in Keerbergen. Terwijl ze totaal geen feeling met Keerbergen heeft. Ze woont op de grens met Tremelo en vertoeft meer in de BV-boetiek BOBO dan in haar eigen gemeente. Mevr. Scheveneels is echter wel vergane glorie en is een oud pokkewijf geworden.

Mevr. Somers ken ik niet persoonlijk maar al wel veel over gehoord. Ze blijkt wel op de hoogte te over hoe je in de politiek moet werken. Maar alle verkozen politiekers krijgen constant tegenwind van de partij van Mevr. Ann Scheveneels. Er zijn zelfs laster en uitlach campagnes op sociale media als facebook over gelanceerd. En waarschijnlijk is Mevr. Somers gezwicht en denkt ze misschien bij een andere partij meer lof te krijgen?

Het resultaat : Open VLD - NVA is in Keerbergen nu 1 - 0
Ik ben benieuwd wat het gaat geven in 2014. Al dagen het gespreksonderwerp bij bakker, warenhuizen, golfterrein ... Iedereen dacht het tegenovergestelde maar het heeft NVA Keerbergen enkel meer stemmen opgebracht, ten koste van Open VLD kiezers.
Ondernemerke is offline   Met citaat antwoorden