Los bericht bekijken
Oud 28 september 2004, 14:30   #52
ancapa
Secretaris-Generaal VN
 
ancapa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 oktober 2003
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 20.121
Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10
ik ben die vlaamse arrogantie kotsbeu
jullie zijn niks zonder brussel, weg 10 miljard euro aan jaarlijkse inkomensbelasting, weg enige stad met naam en faam, weg de invloed op 500.000 brusselse jobs, weg de europese hoofdstad
stevaert wil de herfinanciering van brussel herbekijken? laat ons dat vooral doen, laat ons bvde vennootschaps- en inkomensbelasting regionaliseren
zodat vlaanderen kan fluiten naar die centen

wat een onwaarschijnlijke arrogantie, men wil 1.000.000 mensen wakker houden die weinig tot geen belang hebben bij de aanwezigheid van een sorteercentrum voor pakjes ten koste van enkele tienduizende bleiters die uit vrije wil nabij een luchthaven zijn gaan wonen
misschien kan wallonie ook nachtelijke goederentreinen gaan verbieden die vanuit duitsland naar antwerpen gaan, haja want enkelen duizenden mensen kunnen niet slapen daarvan

en wanneer gaat dat nu eens gedaan zijn met het vb de politieke agenda te laten zetten? in een vb-arm vlaanderen waren & co somers NOOIT ofte NOOIT ingegaan op die belachelijke klacht, maar nu doet men het al in zijn broek bij de VLD, CD&V en SPA bij de gedachte dat er een situatie ontstaat waarbij het VB weer garen zou kunnen spinnen, de VB-paranoia is compleet
het doet er niet meer toe of een communautaire klacht rechtvaardig is of niet, men denkt de "vlaamse" kaart te moeten trekken? 0.0 visie hebben die gasten, ze zijn gewoon de speelbal van het blok geworden
en weet je wat het ironische is? omdat ze er vaak niets kunnen aan doen creeren ze zelf het imago dat ze onder de waalse knoet liggen en krijgt het vb nog meer stemmen
wat een ontzettend domme eikels
Vlaamse arrogantie wat is dat ? als je meer jobs wil scheppen ?
de geldstroom van Vlaanderen naar Wallonië die bestaat en niet omgekeerde hé kieken... of ben je KBC vergeten
wie werkt er voor de Europese gemeenschap ? zeker gééén éééntalige walen
1.000.000 mensen wakker houden boven onze slaapkamer komen ook vliegtuigen overgevlogen... ik slaap vast want ik werk een hele dag !

dat al die doppers in de dag slapen hé, de duizenden anderen na het ocmw te zijn zijn gepasseerd daarna gaan slapen hé

Vlaams Blok blijft groeien naar 30 % bij de volgende verkiezing ! zeker wanneer DHL verhuisd zal zijn is zelfs 35 % mogelijk !! EN DAN ????????


Vlaamse slogan : WIJ WILLEN WERKEN !

Franstalige slogan : nous voulons dormir !
__________________
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.

Laatst gewijzigd door ancapa : 28 september 2004 om 14:31.
ancapa is offline