Los bericht bekijken
Oud 28 september 2004, 15:05   #60
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler
Dat dacht ik ook al, dat de politici van Wallonië en Brussel U kunnen gesotlen worden... maar daarmee zjn we er nog niet van af hé.
En met zulke simpliciteiten gaan we daar ook niet in slagen
Tuurlijk niet, want ondanks alle gezwam wil Vlaanderen niet onafhankelijk worden, want dan zou het Brussel verliezen.

Citaat:
Zo'n gefrustreerd gezwets heb ik hier maar zelden gelezen.
Jij stelt je aan als een klein jongetje dat zjn zin niet krijgt en dat zijn adem inhoud in de hoop van mama zijn zinnetje te krijgen.
mijn zin? ik geloof dat het de vlamingen zijn die hun zin niet krijgen
ik ben pro belgie, mijn vriend

Citaat:
[font=Arial Black]A propos: dat van die republiek, daar ben ik het uiteraard volledig mee eens zij het om andere redenen.
[/font]

allez

[font=Arial]
Citaat:
[/font]

Jij weet duidelijk niet dat er in Vlaanderen miljoenen mensen moeten leven naast autowegen, rangeerstations, spoorwegen, havens, fabrieken, sluiproutes enz enz alleen maar om te mogen werken?
De offers die dagelijks door de noest werkende Vlaming wordt gebracht om het Brusselse en Waalse sociale drama te financieren laten jou koud.
In Brussel en Wallonie wonen er ook duizenden naast autowegen, rangeerstations, spoorwegen, etc. Ben jij eigenlijk ooit wel in Brussel of Wallonie geweest? Shit man, je moet je dringend eens informeren. 85% van de Walen werken trouwens he, tegenover 90% van de Vlamingen. Op basis van dit argument moet ik trouwens ook vaststellen dat de Vlamingen enorme luieriken zijn tegenover de Britten of de Denen, die met hun 95% werken.


Citaat:
Nu: laat ons scheiden
Of zoals Ancapa het peerfect verwoordt:

[font=Arial Black]Dan kunnen wij werken[/font]
[font=Arial Black]En jullie kunnen slapen[/font]




[font=Arial Black]x[/font]
No problemo. Als jullie het hoofd diep genoeg buigen mogen jullie voorlopig je jobs in Brussel houden. Maar de 20% van het Belgische BNP dat Brussel produceert, die blijft in Brussel. Gedaan met dat geld in de federale pot te steken. Wellicht zal de Vlaamse welvaart niet al te veel dalen hierdoor (itt de Waalse), maar de Vlaamse "verrassing" die dit zal veroorzaken zal fantastisch zijn. Waar zal die auto blijven die Boer Swa en Flupke De Winter beloofden
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 28 september 2004 om 15:18.
gm10 is offline