Los bericht bekijken
Oud 24 november 2013, 14:01   #258
Nierika
Europees Commissaris
 
Nierika's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 oktober 2005
Berichten: 7.823
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Mja, zoals aangetoond, ik had al voor u het nog maar besefte een draad hierover begonnen. U hebt er niet eens op gereageerd, omdat u gewoon van weinig op de hoogte bent.



Kortom, u hebt zelf gemerkt dat u niet echt iets voorstelt, gewoon eigenlijk van weinig afweet. Maar dat maakt niet veel uit voor mij. Voor mijn part mogen ook zielepoten meelullen. Ik geloof namelijk in de vrije meningsuiting. Ook voor idioten.
Dan weet u ook dat uw groteske bewering dat Assad de grootste massamoordenaar van de 21ste eeuw is, niks voorstelt.
Of ik nu gereageerd heb op uw topicje over wat er in Congo gebeurt of niet, doet er niet toe. Wat leutert u nu. Ziet u uzelf als het middelpunt van de wereld of zo?
Ik reageer niet op een topic van u omdat ik er gewoon niet van op de hoogte ben beweert u?
Ik heb er zelfs een boek over en ik wijs u op de onjuistheid van uw boude uitspraak door naar het conflict in Congo te refereren.
Stop dus uw onkunde te etaleren en kruip in uw met leugens gevulde hol.

__________________
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd.

Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951)
Nierika is offline