Los bericht bekijken
Oud 18 januari 2014, 20:42   #105
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN
 
Nietzsche's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 15 april 2012
Berichten: 41.389
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnarchoChristophe Bekijk bericht
Dat er iets mis zou zijn met veel Russen wilt niet zeggen dat er iets mis is met Slavische volkeren. Zoveel beter is het 'volk' hier niet.

Dat is geen cultuurrelativisme, want het Slavische volk is niet gelijk aan de doorsnede van de Russische 'cultuur' die jij aanhaalt.

Tja, ze zijn ten minste duidelijk, dat kan je van CAF niet zeggen. Daar wordt links en rechts geband zonder enige lijn. Ik heb daar evenveel overtuigde katholieken weten buitenvliegen van allerlei overtuigingen. Ik heb mensen zijn buitenvliegen om traditionalisme eenderzijds, en om wat direct (niet eens grof, gewoon direct) te zijn tegen sede-vacantisten anderzijds. mensen die klaagden over linkse bias, en die klaagden over rechtse bias.
En op StormFront beweert niemand dat iedereen welkom is. Het is tenminste, euhm, eerlijk?
1: Wij zijn op de meeste fronten veel verder dan hen, dus "wij" zijn als volk wel degelijk beter.

Nu zou je misschien denken " maar daarmee kun je niet gehele volkeren generaliseren". In de basis ben ik het daar mee eens, maar we dragen wel allemaal bij aan de sturing van de gemeenschap, al was het maar een beetje.

2: Nu een (of meer) Slavisch land dat qua welvaart, wetenschap gelijk is aan dat van ons .

3: Tja, wel apart inderdaad.
Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden