Los bericht bekijken
Oud 14 november 2014, 05:45   #30
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Hoomer's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2005
Locatie: Springfield
Berichten: 11.779
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zonbron Bekijk bericht
Ik meen ergens gelezen te hebben dat de moderatie zich niet bezigt met het merendeel van de technische aspecten van het forum en dat U zich daar elders voor moet aanmelden.

Dat gezegd zijnde...

@Hoomer,

Gedurende de tijd dat U hier in deze draad verliest had elke noob of scriptkiddie reeds een scriptje(routine) geschreven welke een oplossing biedt voor Uw probleem.

Om U een idee te geven... Laadt U gewoonweg de pagina met de voor U noodzakelijke informatie automatisch in op de gewenste tijdstippen en neem er automatisch een screenshot van, open telkens een nieuwe tab in de browser of bewaar het als tekst, pdf... mogelijkheden zat.

U meent dat U geen scriptje kan schrijven en wil dat ik het doe? No go, daar bezig ik me niet mee.

Google is Uw vriend, zoals reeds vermeld mogelijkheden zowat oneindig. U had dus Uw probleem reeds kunnen oplossen, maar misschien wel opnieuw aan het roken gegaan indien dit reeds niet het geval is.

Als U binnen enkele dagen geen geschikte oplossing vindt, mag U me PMen en zal ik U trachten een mogelijke oplossing aan te geven . Maar zoals gezegd, het is een doe het zelf projectje, aldanniet met of zonder zelfgeschreven script.

Ik dacht te weten dat voor zulke zaken zelfs software bestaat, installeren, een paar klikjes en klaar is kees. U wilt Uw PC niet 24 op 24 laten draaien, heden hebben we ook Androidphones etc... Wie zoekt die vindt, succes met alles!

mvg,

zb


Edit: even gecheckt, daar bestaan inderdaad duizenden programma's, add ons, scriptjes etc voor, op alle inbeeldbare platformen. Laat maar weten wat U wil, dan stuur ik U wel een link naar een voor U aangewezen oplossing.
Nee, bedankt hou u arrogante praat maar voor uw eigen en ga gerust verder met uw vooral Engelstalige teksten van een ander te copy-pasten om de indruk te wekken dat je ..........
__________________
A woman cannot survive on wine alone, she also needs a Hoomer.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden