Los bericht bekijken
Oud 18 december 2014, 16:32   #21
BigF
Secretaris-Generaal VN
 
BigF's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 januari 2005
Berichten: 25.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Universalia Bekijk bericht
Misschien eens nalezen?

Drugsvrije wereld.
Voor mensen die pas sinds gisteren op deze planeet wonen is dat inderdaad misschien wel eens nuttig om lezen.
Voor anderen zijn er betere (en beter wetenschappelijk onderbouwde) bronnen.

Enige quotes:
Citaat:
Het is een gevaarlijke en supersterke chemische substantie en, zoals met alle drugs, een vergif dat eerst stimulerend werkt maar daarna het lichaam systematisch vernietigt.
Alle drugs vernietigen systematisch het lichaam...
Tsja, geef ze maar eens ongelijk.
Net zoals ook alle hamburgers, pizza's, sporten en zelfs gewoon leven het lichaam vernietigen. Drugs zijn hierop vaneigens geen uitzondering.
Al vraag ik me af wanneer de cannabis die ik al 30 jaar gebruik eens gaat beginnen met het systematisch afbreken van mijn lichaam.

Citaat:
Meth, dat enorm verslavend is, verbrandt de reserves van het lichaam, en creëert een vernietigende afhankelijkheid die alleen verlicht kan worden door meer van deze drug te gebruiken.
De reserves van het lichaam verbranden... How fuckin' scientific!

Ik heb laatst een uitgebreid bloedonderzoek laten doen maar over 'reserves' was er in de uitslag niets terug te vinden.
Is mijn dokter iets vergeten of is 'de reserves van het lichaam' evenveel waard als 'de sanseveria's van het lichaam'?
Er was trouwens ook niks te vinden wat kon wijzen op de systematische vernietiging die mijn lichaam zou moeten ondergaan door mijn druggebruik.

Ik ga hier niet verkondigen dat meth goed is voor het lichaam maar als je dan toch zo'n site wil opzetten kan je toch minstens met wat duidelijke uitleg komen he? Gewoon even opsommen wat het met je lichaam doet zou zoveel beter geweest zijn dan de uitleg dat het je 'reserves verbrandt' want daar is echt niemand mee geholpen.


Citaat:
Voor mij zijn en blijven het mensen die het echte leven niet durven aanschouwen, die druggebruikers.
Het zou zo van een Bond Zonder Naam-kaartje kunnen komen. Zoveel waarheid...
Als een koe zou ik zeggen.

Ook goed om aan een toog in de groep te gooien. Die mensen zitten daar immers allemaal omdat ze het echte leven niet durven aanschouwen. Ook succes gegarandeerd op wijnproefavonden in de plaatselijke wereldwinkel!

Voor mij zijn en blijven het mensen die niet verder durven kijken dan het echte leven, die niet-druggebruikers.
Niet echt Bond Zonder Naam maar toch minstens een twitter-tegel waard, niet?
__________________
It's just a ride.
BigF is offline   Met citaat antwoorden