Los bericht bekijken
Oud 23 maart 2015, 22:01   #20
Kristof Piessens
Parlementsvoorzitter
 
Geregistreerd: 24 november 2014
Berichten: 2.036
Standaard

Na wat een beetje sukkelen..had ik het eens over het "Khazaarse rijk" in het verleden..en ik denk dat de echte plot hierover gaat...

http://www.bovendien.com/categorieen...k-der-khazaren

Als het klopt en volgens het artikel in de berichten zijn ze bezig dat nog te toetsen en verifiëren...via bronnen en dergelijke meer...

Zoals je weet met al die informatie over de westerse oorlog tegen Rusland begin ik ergens wel door te hebben dat het werkelijke verhaal hierover gaat.

Vermits het grootste deel van dat land bestond uit mensen van Turkse (Ottomaanse rijk) oorsprong bevestigd het de uitspraak van de Turkse premier of president Erdogan...over diens droom van een nieuwe Ottomaanse rijk...

Als deze geschiedenis klopt, is het de kwestie van de "macht" te gaan begrijpen..welke macht hadden ze werkelijk...want tussen de regels door is Rusland destijds er in geslaagd het Khazaarse rijk te verslaan (en heeft inderdaad een heel groot stuk van dat rijk ingenomen en dus nooit Russisch was.....dat geeft te denken over het waarom dat MH17 juist in Oekraïne met de krim als eiland in de zwarte zee een toegangspoort is om dat gebied toch terug in te nemen zoals het ooit heeft bestaan, dat is Poetin eigenlijk echt aan het dwarsbomen, Rusland heeft dat stuk land dat ooit aan de oorspronkelijke bewoners toebehoorde eigenlijk ingenomen, nu snap ik beter de westerse demonisering van Poetin, omdat hij dat land niet wil terug geven..essentiële voorwaarden zijn nog steeds niet vervuld en dat kun je tegenover Poetin helemaal niet beantwoorden met geweld of oorlog, dan pas zal hij toegeven om het terug te geven zolang de werkelijke nazaten ook zich echt openbaren...dat is de boodschap !!

Anyway, vermits dat land toen bestond is er iets anders voorgevallen over de keuze van de "staats"godsdienst...en hadden gekozen voor het jodendom, en is er dus sprake van een misleiding over de oorspronkelijke bevolking die Turks was, het jodendom zelf is een geloof...en geen rassenideologie !

De pretentie van het jodendom is een geloof op zichzelf en nooit een kwestie geweest van rassen...vreemd genoeg zijn het geen joden die het joodse geloof belijden...dus is de joodse staat in Israël (Palestina) een valse voorwendsel van het beloofde land...ze hebben zichzelf verraden bij wijze van spreken !

Laatst gewijzigd door Kristof Piessens : 23 maart 2015 om 22:07.
Kristof Piessens is offline   Met citaat antwoorden