Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 10 mei 2015, 13:51   #23629
parcifal
Banneling
 
 
parcifal's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 februari 2003
Berichten: 26.968
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Bekijk bericht
Als een Amerikaan zegt 'airplane' dan bedoelt die een vliegtuig. Neen, NIET eender welk 'tuig' dat vliegt, een vliegtuig. Zo'n ding waar je mee op reis gaat. Geen raket, geen vliegende schotel, geen trein, geen cruiseschip. Een vliegtuig. Dus neen, wat ze zeiden kan niet worden geïnterpreteerd als dat ze iets anders zagen dan een vliegtuig, in de courante betekenis van dat woord.
Het gaat echt van erg tot dramatisch erg met de ontkenners van bewijs hier.

Ik post een foto van het vliegtuig, waarop je echt niets anders dan een vliegtuig in kan herkennen en Akufen ziet er een trein in.
Kristof, die geplaagd wordt door storingen allerhande in waarneming en expressie, trekt het nog verder in het belachelijke en stelt dat het evengoed een zeppelin kon geweest zijn, ook een tuig dat vliegt.

dit zijn veruit de ergste vormen van cognitieve en visuele dissonantie die ik ooit al mogen aanschouwen heb, en ik heb het Guislain-instituut al een aantal keer bezocht (als toerist uiteraard ).

Je kan een paard een wortel tonen, maar als die blijft geloven dat dat geen wortel is maar een blusapparaat, dan houdt het verhaal op.
Afschieten is dan de beste optie, uit medelijden uiteraard.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden