Los bericht bekijken
Oud 27 oktober 2015, 13:00   #267
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 14 februari 2014
Berichten: 34.932
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
U bent ervaringsdeskundige....



Ach ,u gaat uit van uw egoïsme,aangezien u er géén heeft durven maken aangezien ze u in uw vrijheid zouden kunnen beknotten....

Een goeie move voor u als egoïst pur sang....

Alles voor Alexander... u dus...




Ik denk niet dat het lot van veel kinderen jou als kinderloze ook véél worst zullen wezen,jij beperkt je liefde tot géén kind.....

En toch kom je diegene met kinderen de mantel uitvegen .....

Ga maar eens voor de spiegel staan....

Dat zal géén fraai beeld wezen...




Gij zijt toch ook ongevraagd op de wereld gezet,en hebben uw ouders uw mening soms gevraagd,en gij zijt toch ook zo content met uzelf,of voelt ge u een beetje meer......
Dat is raar......waar lees jij ergens dat ik kinderloos ben ? Dus iemand die het aandurft ietsje door te denken over het al dan niet willen van kinderen is automatisch kinderloos ?? Iemand die durft te twijfelen of een mening heeft over de zin om ons voort te planten is direct een kinderhater.
Spijtig genoeg hebben de meeste kindermoordenaars zelf kinderen.Maar in jouw eenvoudige optiek is het hebben ook automatisch een teken van liefde .....Om het met enige beeldspraak uit te drukken...als jij momenteel geen papegaai hebt betekent dat toch nog niet dat je van geen papegaaien moet weten toch ? Verder heeft het al dan niet hebben van kinderen niks te maken met egoïsme....enkel de beslissing u al dan niet te willen voortplanten is een eigen beslissing die kan aanzien worden als een egoïstische beslissing.Zeven kinderen en 4 vrouwen betekenen nog niet dat je geen grote egoïst zou kunnen zijn.
Egoïsme is een menselijke eigenschap.Hoe waar en met wie je leeft hebben daar niks mee te maken

En ja ik ben net als iedereen ongevraagd op de wereld gezet of wat had je anders gedacht ? OOk mijn ouders hebben me niet gevraagd of ik wel zin had in een aards avontuur.Wat je eigenlijk wil bedoelen weet ik ook niet ?

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 27 oktober 2015 om 13:26.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden