Los bericht bekijken
Oud 25 november 2004, 23:13   #246
Jakko
Minister-President
 
Geregistreerd: 6 juni 2004
Berichten: 5.421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Inderdaad Jakko, het was die andere steenezel ancapa die beweerde dat het 'kloppen' was, iets wat hij al eindeloos heeft herhaald en, let op mijn woorden, nog heel lang zal blijven herhalen.

Ik hoop dat je ondertussen al een beter woordenboek hebt gekocht want dat handboek van Van Daele is maar zeer onvolledig en bedoeld voor dagelijks gebruik.
Neen, Piano, een woordenboek voor dagelijks gebruik is voor mij voldoende, woorden zijn ook strafbaar, mag je het draaien of keren hoe je het wil, kappen is hier niet in positieve zin bedoeld, maar voortdurende, systematische haatzaaierij van een blokbuster en maakt hem dus geen haar beter dan het door u verguisde blok. Als doodzwijgen niet helpt, laten we er op kappen m.a.w. oproep tot haat. Eigenlijk laat ik hem liever exteem-links liggen waar hij thuishoorde in een duister verleden. Hij is nog geen haar veranderd.
Btw, ik heb het opgezocht in het Hedendaags Nederlands Van Dale <b>Groot Woordenboek</b> op cd, niet het handboekje, evenals in Kramers Nieuw Nederlands woordenboek en kwam het niet tegen, en ben echt niet zinnens een woordenboek te kopen om een citaatje van Yves Desmedt te verrechtvaardigen, of het nu kloppen of kappen was, ook zijn kut-marokkaantjes konden, het moest eens uit de mond van een minder politiek correct figuur komen.
Wat heeft u tegen behangers, Piano?

Laatst gewijzigd door Jakko : 25 november 2004 om 23:33.
Jakko is offline