Los bericht bekijken
Oud 4 mei 2016, 10:42   #28
Athelas
Minister
 
Geregistreerd: 12 oktober 2011
Berichten: 3.236
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scherven A. Mok Bekijk bericht
Een beetje erover niet ? Zeer respectloos tegenover de slachtoffers van terrorisme en tegenover vakbondsmensen die zich met hart en ziel inzetten voor hun collega's en de onderkant van de maatschappij (al zijn ze misschien een minderheid in de vakbonden).
Al dat onnozel politiek correct gezever. Pas op hé, straks voelt iemand zich aangevallen. Oh nee.

Hij heeft gelijk dat de vakbonden het land kapen op politiek vlak tov een democratisch verkozen regering. Weet je wat je zo'n mensen noemt? Rebellen. Landverraders. Opstandelingen. Je kan gerust een hele resem namen bedenken voor de vakbondsmensen en wat mij betreft zijn die gegrond. Ik snap niet dat een groot deel leden niet van gisteren op vandaag hun lidkaart opzeggen. Ik zou deze morgen gebeld hebben met de urgente vraag mij als lid te schrappen van deze misdaadorganisatie. Heeft enkel met macht te maken en niets met de functie van een vakbond.

Het is niet Van Eetvelt die respectloos is naar de doorsnee vakbond medewerker maar wel de top die blijkbaar graag de goede naam van hun medewerkers te grabbel gooit door politieke machtsspelletjes te spelen.
Athelas is offline   Met citaat antwoorden